Dobbeltcifret spring i offentlig støtte til studerende-atlet navn, billede, lighedsbetaling; Størstedelen af fans siger at betale March Madness Players
Olympique Marseille Trøje i betragtning af, at vedtagelsen af lovgivningen i 29 stater sidste år, der leverer til studerende-atleter til at modtage betalinger til brug af deres navn, billede eller lighed (nul), har der været Dobbeltcifret stigning i offentlig støtte til praksis.
Afstemningen spurgte: “Tror du, at studerende atleter skal have tilladelse til at drage fordel af brugen af deres navn, image eller lighed?”
Da Seton Hall Sports-afstemningen stillede dette samme spørgsmål for et år siden, sagde 56 procent af den generelle befolkning, at studerende-atleter skal have lov til at drage fordel af nul-brug. Nu er antallet steget til 68 procent. De, der var imod for et år siden, udgjorde 25 procent; I dag er det kun 15 procent imod det. Sammenfattende favoriserede amerikanere sidste år nul-betalinger for studerende-atleter af meget mere end 2 til 1; I år er margenen større end 4 til 1.
Seton Hall Sports Poll blev gennemført 11-14 marts over hele USA ved hjælp af en national repræsentativ prøve vægtet efter køn, alder, etnicitet, uddannelse, indkomst og geografi baseret på U.S. Census Bureau-tal. Afstemningen indeholdt 1.528 voksne respondenter med en fejlmargin på +/- 3,2 procent.
Blandt sportsfans var støtten til nul-betalinger til studerende-atleter endnu større. I løbet af det samme år voksede sportsfans, der støtter disse betalinger, fra 64 til 75 procent, med kun 15 procent imod – en margin på 5 til 1. Blandt selvbeskrevne “ivrige fans” gik det fra 74 procent til 80 procent, med 12 procent imod-mere end 6 til 1 margin.
Betale for galskab?
På spørgsmålet om studerende atleter skal kompenseres økonomisk for at have deltaget i March Madness ud over et stipendium og omkostninger til deltagelse af deltagelse, var 46 procent af den generelle befolkning enige i forslaget, mens 27 procent var imod. Blandt sportsfans, ja-afstemningen, der blev afholdt med 55-30 procent, og blandt ivrige fans, med en endnu større margin på 69-20 procent.
”Tallene viser, at de, der er forbrugere af dette produkt, sportsfans, mener, at det er tid til at dele overskud med de studerende-atleter,” sagde professor Charles Grantham, direktør for Center for Sport Management i Seton Halls Stillman School of Business, der sponsorerer afstemningen. “March Madness er en service på flere milliarder dollars, og næsten alle undtagen spillerne betales godt.”
Hvordan vil du nyde vanvid?
Respondenterne blev også spurgt om, hvordan de vil nyde NCAA -turneringerne denne måned. Handlingen så 37 procent af sportsfans og 38 procent af ivrige fans, der sagde “kun tv.” Interessant nok sagde 17 procent af sportsfans og 31 procent af ivrige fans, at de ville nyde ved hjælp af en kombination af tv- og ikke-tv-enheder. Strengt Yokohama F. Marinos Trøje ikke-TV (f.eks. Smartphones, laptops, tablets osv.) Blev valgt som deres Vissel Kobe Trøje check-metode med 7 procent af sportsfans og 8 procent af AVID fans.
Sociale medie Madness & Brackets
Hvad angår “anden skærm”, der tjekker ud (når kunderne nyder tv sammen med en sekundær enhed), sagde 38 procent af sportsfans og 52 procent af ivrige fans, at de vil følge eller engagere sig i sociale medier under turneringerne, mens 45 procent og 34 Procent sagde, at de ikke vil.
”I betragtning af den anden skærm, der tjekker rutiner fra NCAA-turneringerne af dem, der ser på, ville det være smart for store mærker at oprette annoncekampagner, der når flere skærme,” sagde Seton Hall-marketingprofessor og poll-metodolog Daniel Ladik. ”En anden fordel ved at tjekke på anden skærm er mindre mærker, der stadig kan” komme i spillet ”med minimerede annoncebudgetter på sociale medieplatforme.”
Seksogtyve procent af sportsfans og 48 procent af ivrige fans vil udfylde parenteser; 16 procent af sportsfans og 33 procent af Avid fans sagde, at de vil placere en indsats på mindst et turneringsspil.
Del dette:
Facebook
Twitter
E -mail